Intrebari frecvente

1. Ce reprezinta depozitul (garantia)?

Toate autoturismele TRIO dispun de asigurare CASCO cu fransiza. Depozitul lasat de tine pe perioada inchirierii reprezinta fransiza asigurarii CASCO pentru eventuale daune produse din culpa ta. Acest depozit iti va fi restituit, in cazul unui accident sau a unei deteriorari/avarii, daca daunele nu sunt pricinuite de tine. Restituirea se va face in urma prezentarii unui act oficial eliberat de catre un organ abilitat, care sa ateste nevinovatia ta.

2. Cum pot inchiria un autoturism?

• Contacteaza unul din operatorii Trio telefonic, prin e-mail sau prin completarea formularului online pentru realizarea unei rezervari.
• Ai o rezervare valida in momentul in care primesti confirmarea din partea unui operator.
• La locul, data si ora stabilita, unul dintre agentii Trio te va astepta pentru predarea autoturismului.

3. Care este limita de kilometri?

La Trio Rent a Car nu exista limita de kilometri.

4. Care sunt serviciile incluse in pretul pe zi? Mai sunt alte taxe care trebuie platite pentru a putea circula?

Pretul pe zi include:
• asigurare RCA
• asigurare CASCO cu fransiza
• taxele de drum (vigneta)
• KM nelimitati
• TVA
• asistenta tehnica NON - STOP
• relatii cu clientii NON - STOP
• anvelope iarna/ vara
• predarea si preluarea autoturismului pe aeroport
• soferi aditionali
Pe teritoriul Romaniei poti circula cu un autoturism inchiriat de la Trio fara a plati taxe suplimentare.

5. Pot sa ies din tara cu autoturismul inchiriat?

Din motive de siguranta acest lucru nu este permis.

6. Pot sa inchiriez un autoturism de pe aeroportul din Otopeni?

Da, Trio rent a car asigura predarea si preluarea autoturismelor pe aeroportul Henri Coanda din Bucuresti NON - STOP. Pentru a beneficia de acest serviciu trebuie sa aveti o rezervare confirmata.